AMSTERDAM - Met ingang vanaf afgelopen vrijdagmiddag zijn RBC en Eyecons tot overeenstemming gekomen om samen te gaan werken. Dennis Willigers toog namens RBC richting Amsterdam om de samenwerking te bekrachtigen samen met Mitchell Burger van Eyecons. De samenvattingen en interviews van RBC in de Derde Divisie worden bij het platform geüpload en zijn daardoor onder een breder publiek zichtbaar.
“We zijn trots dat onze beelden vanaf nu te zien zijn op het platform van Eyecons. Met ruim 42 miljoen weergaves in het afgelopen jaar – wat elk jaar nog groeit - is Eyecons een sterk en modern podium voor amateur- en (semi)-professionele sport. Deze samenwerking geeft RBC extra zichtbaarheid, biedt meer exposure voor de sponsoren en een betere beleving en helpt ons als club om onze verhalen en prestaties met een nóg groter publiek te delen. We kijken uit naar de verdere groei die dit voor zowel Eyecons als RBC kan opleveren.”
Ook Eyecons is blij met samenwerking: “RBC is een club met een rijke historie en een enorme veerkracht,” zo stelt social media manager Mitchell Burger van Eyecons. “Na moeilijke jaren bouwen ze met volle tribunes, nieuwe energie en een duidelijke ambitie aan hun weg terug naar het hoogste niveau. Je merkt dat het weer leeft in Roosendaal en de regio, en dat er prachtige verhalen ontstaan. Het is mooi om daaraan een bijdrage te kunnen leveren door die momenten samen met de club in beeld te brengen.”











































